# | Title | Year | Place | Materials | Measurements | Practice / Format | Together With | Keywords | Weblinks |
38 | Offene Geheimnisse II (Open Secrets II) — (Blue Violet, Indigo, Payne's Grey, Slate Grey, Bordeaux, Burnt Sienna, Yellow Ochre, genuine Indigo, Iron Oxide Red, Bohemian Green Earth) | 2023 | Stiftung Preussische Seehandlung & Berlin Brandenburgische Akademie der Wissenschaften (BBAW) | Ink on Paper | 1 x 1,5 m (each one) | visual work | Abdrucke, Imprints, Paper | BBAW / Stiftung Preußische Seehandlung |
Open Secrets II shows the reworked colored paper from the first part of the exhibition (Open Secrets I ) as a as a multi-part picture in the rooms adjacent to the Leibniz Hall. The layers of color and pigment into which the floor has been partly imprinted are reflected in the pictures.
Offene Geheimnisse II zeigt die überarbeiteten gefärbte Papier aus dem ersten Teil der Ausstellung (Offene Geheimnisse I ) als als mehrteiliges Bild in den an den an den Leibniz-Saal angrenzenden Räumen. In Bilder überlagern sich die Farb- und Pigmentschichten, in die sich der Boden mit abgedurckt hat.
# | Title | Year | Place |
38 | Offene Geheimnisse II (Open Secrets II) — (Blue Violet, Indigo, Payne's Grey, Slate Grey, Bordeaux, Burnt Sienna, Yellow Ochre, genuine Indigo, Iron Oxide Red, Bohemian Green Earth) | 2023 | Stiftung Preussische Seehandlung & Berlin Brandenburgische Akademie der Wissenschaften (BBAW) |
Materials | Measurements |
Ink on Paper | 1 x 1,5 m (each one) |
Practice / Format | Together With |
visual work |
Keywords | Weblinks |
Abdrucke, Imprints, Paper | BBAW / Stiftung Preußische Seehandlung |
Open Secrets II shows the reworked colored paper from the first part of the exhibition (Open Secrets I ) as a as a multi-part picture in the rooms adjacent to the Leibniz Hall. The layers of color and pigment into which the floor has been partly imprinted are reflected in the pictures.
Offene Geheimnisse II zeigt die überarbeiteten gefärbte Papier aus dem ersten Teil der Ausstellung (Offene Geheimnisse I ) als als mehrteiliges Bild in den an den an den Leibniz-Saal angrenzenden Räumen. In Bilder überlagern sich die Farb- und Pigmentschichten, in die sich der Boden mit abgedurckt hat.